Салон краси на кільцевій – Салон красоты Marigold

Одним з основних критеріїв сприйняття салон краси на кільцевій потенційним клієнтом є – сервіс. Спираючись на якість обслуговування, ви вирішуєте повертатися в салон краси на кільцевій Marigold або пошукати новий. Доброзичливість нашого персоналу, інтер’єр, гостинність і лояльність адміністрації створюють загальне враження про наш Marigold. Поважаючий себе людина не повернеться, отримавши грубе поводження від майстрів. Чи не повернеться він і в тому випадку, якщо сервіс у нас відсутня: не увага персоналу, немає знижок постійним клієнтам і т. П.
Детальніше про роботу обслуговуючого можна сказати. Постійним стане тільки в нашій дружній атмосфері. Постійний гість знає майже всіх майстрів по іменах, і його буде бентежити постійна зміна співробітників. Доброзичливість, гарний настрій і вітання від адміністратора і майстрів створюють успіх Marigold. Будь завжди відчує повагу до себе, якщо відчуває повагу керівництва до персоналу.
Гостинність і постійну увагу від адміністрації у вигляді пропозиції води і кави буде приємним доповненням до теми доброзичливої ​​атмосфери.
Інтер’єр нашого салон краси кільцева і підтримання його зовнішнього вигляду теж не маловажний критерій сприйняття і тут ми не економимо на співробітниках. Бруд і убогий інтер’єр можуть стерти з пам’яті клієнта хороше обслуговування. Кращим рішенням буде мінімалізм в інтер’єрі і не хитромудрість форм. Помпезність і химерність швидко набридають і ускладнюють зміст.
І завершальним критерієм стабільності буде лояльність адміністрації. Система знижок для постійних клієнтів, найстабільніша зв’язок з Меріголд. Не забувайте нагадувати про акції та знижки.
Хороший сервіс в нашому салоні краси Marigold – це основний секрет успіху компанії.

Контакти салону

Відгуки наших клієнтів

  • Спасибо девочкам за прекрасную работу и хорошую атмосферу в салоне. Лена мастер своего дела, ее плетение еще долго радовало меня. Также спасибо Лиле за маникюр и педикюр. Девченки, вы лучшие

    Оксана
  • Дуже дякую салону MariGold за дружню атмосферу. Прийшла на стрижку із 3-місячним сином. Поки перукар займалася мною, майстер манікюру і її клієнтка забавляли малюка. Потім зробили перерву, щоб я могла погодувати і приспати дитину. Дякую, що йдете назустріч молодим мамам

    Наталя
Recent Posts